رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده گفت: در آزمون مهارت فنی و حرفه‌ای خدابنده 533 نفر از کارآموزان در رشته‌های مختلف حضور داشتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران معصومه مهدی‌زاده با بیان اینکه ظرفیت کلاس‌های فنی و حرفه‌ای خدابنده در تابستان امسال از 14 نفر به 17 نفر افزایش یافته است، اظهار کرد: این افزایش ظرفیت به دلیل استقبال خوب بانوان قیداری از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده در راستای اهداف آموزشی خود از میان خواهران به صورت رایگان در رشته‌های مختلف کارآموز می‌پذیرد، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به واحد پذیرش خواهران مراجعه کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: در این آزمون 533 نفر از کارآموزان در رشته‌های مختلف حضور داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده 308 نفر خانم و 225 نفر آقا است، گفت: کارآموزان در رشته‌های رایانه، برق، الکترونیک، قالی بافی، صنایع دستی، چرم، نقشه کشی ساختمان، حسابداری و خیاطی به رقابت پرداختند.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی از 17 تیر ماه آغاز شده است، گفت: پایان دوره این رشته سوم مرداد ماه جاری خواهد بود.

وی دوره آموزشی کلاس شهروند الکترونیکی را 77 ساعت اعلام کرد و افزود: این کلاس در نوبت صبح و در طول هفته برای بانوان علاقه‌مند به دوره‌های رایانه برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده اضافه کرد: این دوره در کارگاه رایانه فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار می‌شود و زمان آزمون آن یکم شهریور ماه جاری است.

وی به برگزاری کلاس گلیم بافی درجه یک در فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس از یکم تیر ماه جاری آغاز شده و پایان دوره آن 30 مرداد ماه خواهد بود.

مهدی‌زاده ادامه داد: این کلاس دارای دوره آموزشی 195 ساعت و در نوبت عصر در کارگاه قالی بافی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس مرصع کاری از 8 تیر ماه جاری آغاز شده است، گفت: این دوره تا 30 تیر ماه جاری ادامه دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده ادامه داد: کلاس مرصع کاری با 96 ساعت در نوبت صبح در کارگاه صنایع دستی فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار می‌شود.

وی آغاز دوره کلاس کارور نرم افزار حقوق و دستمزد را یکم مرداد ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: پایان دوره این کلاس 13 مرداد ماه جاری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: این کلاس در طول هفته در نوبت صبح با 18 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس معماری سنتی ابنیه‌های قدیمی 9 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس 31 مهر ماه خواهد بود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این کلاس دارای 272 ساعت استاندارد آموزش است، گفت: کلاس معماری سنتی در نوبت صبح برای بانوان علاقه‌مند شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آزمون این رشته در 17 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده به دوره کارآفرینی رویکرد KBA سطح مقدماتی اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس از 16 تیر ماه جاری آغاز شده است.

وی پایان دوره این کلاس را 29 تیر ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کلاس در نوبت صبح برای بانوان برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده زمان آزمون رشته کارآفرینی رویکرد KBA سطح مقدماتی را یکم شهریور ماه جاری اعلام کرد.

وی به علاقه‌مندان دوره های تابلوساز تزیینی اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان به این کلاس از 31 تیر ماه جاری می‌توانند در دوره‌های مربوط به این رشته شرکت کنند.

مهدی‌زاده پایان دوره این رشته را 18 مرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت: این دوره به صورت 100 ساعته در طول هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندانی که در دوره‌های تابلو ساز دستی ثبت نام کردند می‌توانند در 5 مهر ماه جاری برای کسب گواهینامه مهارت در آزمون این رشته شرکت کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به دوره‌های مربوط به رشته حسابداری در فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده اشاره کرد و افزود: هم اکنون کلاس حسابداری مالیاتی در فنی و حرفه‌ای این شهرستان در حال اجرا است و تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این کلاس در نوبت صبح برای بانوان علاقه‌مند به این رشته برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.