مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب طرح اکرام ایتام بیش از چهار هزار یتیم شناسایی شده در استان اردبیل مورد تعظیم و تکریم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بهروز زلالی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: طرح ضیافت در دستگیری و کمک به 31 هزار خانواده زیر پوشش این نهاد و بیش از چهار هزار یتیم همزمان با ماه میهمانی الهی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب طرح ضیافت رمضان و از امروز در قالب برنامه‌های متنوع در خدمت محرومان و نیازمندان جامعه می‌باشیم و به اطعام و افطاری این خانواده‌ها با کمک خیرین اقدام می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: در کنار اطعام و افطاری این نیازمندان که بیشتر با زن سرپرست و ایتام هستند طرح مفتاح‌الجنه نیز که مجالی برای همنشینی و مجالست خیرین و مسئولان دلسوز استانی با خانواده‌های نیازمند است در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار اجرایی می‌شود.

زلالی اضافه کرد: در این رابطه تیمی تدارک دیدیم تا با حضور در مجالس و محافل نیازمندان بتوانند دغدغه‌ها و مشکلات آنها را بشنوند و در مورد رفع این دغدغه‌ها و مشکلات با کمک خیرین اقدام اساسی و لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: به همین مناسبت بیش از چهار هزار یتیم دارای پرونده در استان در قالب طرح اکرام ایتام مورد تعظیم و تکریم قرار گرفته و نیازمندی‌های آنها برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه یادآور شد: علاوه بر این طرح‌ها در مناسبت ماه مبارک رمضان طرح محسنین اجرا می‌شود که 31 هزار خانواده تحت پوشش و 65 هزار نفر قادر می‌باشند از مزایای این طرح استفاده کنند./ع


برچسب ها: اردبیل ، اکرام ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.