15 هزار واحد مسکن مهر امروز با حضور وزیر راه و شهر سازی در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان وزیر راه و شهر سازی   امروز در فرودگاه خرم آباد گفت: امروز همچنین چهار خطه بروجرد به اشترینان و سالن 25 هزار نفری الیگودرز افتتاح خواهند شد .
آقای نیکزاد بازدید ار روند ساخت بیمارستانهای الیگودرز و بروجرد و کمک به طرح های در دست اجرا در حوزه راه و شهرسازی را از دیگر اهداف سفر خود به لرستان برشمرد.
وی گفت: در اجرای طرح مسکن مهر ساخت 142 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در لرستان آغاز شد که تاکنون 92 هزار واحد آن افتتاح و به بهره برداری رسیده است که با احتساب 15 هزار واحد امروز 35 هزار واحد دیگر همچنان در دست ساخت است که تا پایان امسال در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
آقای نیکزار گفت: تا قبل از سال هشتاد و چهار 322 هزار واحد شهری و روستایی در لرستان ساخته شده بود در حالی که با هزینه 4 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر در لرستان معادل 44 درصد کل این واحد ها در لرستان خانه ساخته می شود.
وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به لرستان داشته است، در خصوص روند ساخت را آهن و آزاد راه خرم آباد اراک گفت: مهمترین نکته در این طرح ها تصویب و اجرایی شدن آنهاست که دولتهای بعدی آن را ادامه خواهند داد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.