اثرات منفی اعمال حوزه هنری در رابطه پایین کشیدن فیلم ها با توجه به فروش بد آثار هم چنان در سینما مشاهده می شود.

سید ضیاء هاشمی، رئیس شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در اکران ویژه ماه مبارک رمضان و تیزرهای تلویزیونی برای تبلیغ و آگاهی مردم از اکران سینما استفاده می کنیم و بعد از ایام ماه مبارک رمضان فیلم های بهتر و اقتصادی تری را به سالن سینماها می آوریم.

وی در خصوص فروش پایین فیلم های در حال اکران بیان کرد: امسال به دلیل کارهای حوزه هنری و تاثیرات منفی آن بر روی سینما  با فقدان فیلم روبرو هستیم با حمله ناجوانمردنه این نهاد و پایین کشیدن فیلم ها از روی پرده با کاهش تولید فیلم از نظر کمی و خود سانسوری از لحاظ کیفی در سال جاری روبه رو شده ایم.

رئیس شورای صنفی نمایش اظهار داشت: جدا از تمام مشکلاتی که در حوزه به وجود آورد اما جریان اقتصادی در کشور تاثیر بسزایی در تولید و کیفیت آثار داشته است.

وی تصریح کرد:  اکران  فیلم های سینمایی و فروش آن ها در سال جاری با توجه به فروش میلیاردی  برخی فیلم ها در سال جاری قابل قبولی بوده است اما انتظار بیشتری از فروش فیلم ها داشتیم.

هاشمی اظهار داشت: سینمای ایران فاقد سالن نمایش است و تا این مسئله حل نشود  به طور قطع انتظار کیفیت آثار سینمایی را نخواهیم داشت چرا که با این تعداد سالن به واقع برگشت سرمایه وجود ندارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار