تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل ژاپن به عنوان تنها تیم بدون شکست جام ویلیام جونز باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال در روز ششم جام ویلیام جونز با نتیجه 60 بر 55 ژاپن را شکست داد. ژاپنی که در این دوره از بازیها تمام دیدارهای خود را باخته و ایران با این برد تمام بازیها را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بعد از تساوی 20-20 در کوارتر اول، دو کوارتر بعدی با نتایج 13 بر 7 و 14 بر 13 به نفع ایران تمام شد و کوارتر پایانی 15 بر 13 به نفع ژاپن تمام شد.

در این دیدار صمد نیکخواه، اوشین ساهاکیان و محمد حسن زاده غایب بودند. صمد و اوشین طبق اعلام سایت فدراسیون به دلیل مصدومیت تا هفته آینده امکان همراهی تیم را نخواهند داشت.

حامد حدادی در این دیدار 14 امتیاز  به دست آورد و به همراه مهدی کامرانی با 12 امتیاز تنها آمارهای دو رقمی را در تیم داشتند. حامد سهراب نژاد 6 امتیاز و هشت ریباند؛ روزبه ارغوان 9 امتیاز؛ جواد داوری 8 امتیاز؛ اصغر کاردوست 4 امتیاز و 8 ریباند و حامد آفاق 5 امتیاز در این دیدار داشتند.

تیم ایران فردا با نماینده آمریکا روبرو می شود. نماینده آمریکا امروز 88 بر 83 مصر را برد و در دومین دیدار روز هم تیم کره 67 بر 57 اردن را شکست داد. دو تیم الف و ب چین تایپه هم اخرین بازی امروز را برگزار می کنند.
برچسب ها: بسکتبال ، جونز ، تایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار