"صديقه كيانفر" بازيگر پيشكسوت تلويزيون كه 50 سال عمر خود را دركار تلويزيون صرف كرد، هم اكنون فراموش شده است.

"صديقه كيانفر" بازيگر پيشكسوت راديو و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه  خبرنگاران گفت: با توجه به توانايي هاي موجود در خود به جرات مي گويم كه  توانايي من در سطح بالاتري نسبت به جوانان قرار دارد. ولي متاسفانه در زمينه بازيگري ديگر از من براي همكاري دعوت نمي شود.
وي اظهار داشت: بازيگري در سال هاي اخير براساس رابطه ها جلو مي رود و ديگر كسي از پيشكسوتان حمايت نمي‌كند.
وي افزود:خوشبختانه راديو در زمينه حمايت از من لطف دارد و در صورت وجود نقشي از من براي همكاري استفاده مي‌كنند.
وي در خصوص ايفاي اينكه بازي در كدام يك از حوزه ها را بيشتر مي‌پسندد افزود: بازي در هر كدام از حوزه هاي تلويزيون و راديو جاي خود را دارد به عنوان مثال بازي در جلوي دوربين با فيزيك بدن و احساسات متفاوت هنرمند به مخاطب القا و در راديو با حال و هواي ديگري و در واقع هر حسي خوب،‌بد ، شاد و غمگين از طريق حنجره و صدا، به شنونده منتقل مي‌شود.
وي بيان كرد: من گاهي پشت ميكروفون در راديو بازي مي‌كنم و اگر غير از اين مقوله اتفاق بيفتد، گويندگي محسوب مي‌شود.
كيانفر در خصوص ماندگار ترين نقش مادر و علاقه به تكرار دوباره آن گفت: من همه كارهايي كه تا به امروز در نقش مادر بازي كرده ام و بيشتر از همه، نقش مادر شهيد و يا مفقودالاثر را دوست دارم چرا كه با تاثيرات زيادي كه اين نقش ها بر من گذاشته هميشه خود را جاي مادران شهيد قرار مي‌دهم چون در آن لحظه من ديگر صديقه كيانفر نيستم.
لازم به ذكر است صديقه كيانفر تا به امروز كارهايي از جمله تله تئاتر "بوي عطر يوسف" جواد مزدآبادي و نمايش "برگريزان" سيروس همتي را در كارنامه حرفه اي خود ثبت كرده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار