سرمربی تیم امید مس کرمان گفت : خود را خدمتگذار باشگاه دانسته و هدف اصلي را خدمت به فوتبال و جوانان شهرم مي دانم به همين دليل مهم نيست در چه مقطع و رده اي فعاليت كنم .

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حميد حسين خاني پس از اينكه از سوي مديريت باشگاه به عنوان سرمربي تيم اميد انتخاب شد، گفت : چندي پيش باشگاه بنده را به عنوان سرمربي تيم مس نوين معرفي كرد كه پس از مشورت با پيشكسوتان و بعضي دوستان در نهايت به اين نتيجه رسيديم كه در خصوص سرمربيگري تيم مس نوين تجديد نظر نمايم .

وی ادامه داد : به همين جهت نظر خودم را به باشگاه اعلام كرده و پس از نشست و مذاكراتي كه در باشگاه بين من و دوست عزيز و پيشكسوت خودم آقاي نخعي داشتم به نتايج قابل قبولي رسيده و در نهايت با توجه به كسوت ايشان صلاح را بر اين ديدم كه آقاي نخعي بعنوان سرمربي مس نوين و بنده بعنوان سرمربي تيم اميد قبول مسئوليت نمايم .

سرمربي تيم اميد مس كرمان تصريح كرد  : بنده خودم را خدمتگذار باشگاه دانسته و هدف اصلي را خدمت به فوتبال و جوانان شهرم مي دانم به همين دليل مهم نيست در چه مقطع و رده اي فعاليت كنم و تنها اميدوارم در تيمي كه باشگاه در اختيارم گذاشته بتوانم بهترين عملكرد را داشته باشم مطمئنا براي رسيدن به اهداف باشگاه و صعود تيم اميد مس به ليگ برتر تمام توانم را به كار خواهم گرفت .

حسین خاني افزود: از كليه بزرگان و پيشكسوتان فوتبال كرمان تقاضا دارم بنده را در اين مسير همراهي كرده تا با همدلي و يكدلي شاهد موفقيت اين تيم در ليگ كشور باشيم و  در پايان از مديريت باشگاه بنده را مورد لطف و محبت خود قرار داد كمال تشكر را دارم .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار