سرمربي تيم ملي جودو ناشنوايان از کسب مدال در مسابقات المپيک 2013 بلغارستان خبر داد و بيان کرد: سطح آمادگي فني جودو کاران بسيار مناسب است و اميدوار به کسب مدال در المپيک هستيم.

محمد منصوري  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي جودو ناشنوايان در نهمين مرحله از اردوي آمادگي خود به سر مي برند. ملي پوشان ازاول دي ماه سال 91 اردوهاي آمادگي خود را برپا کرده اند البته برنامه اصلي جودو کاران که تمرينات آمادگي بوده در سال 92 آغاز شده است.
 
وي ادامه داد: در زمستان سال 91 تمرينات جودوکاران جنبه آموزشي داشته است اما با آغاز سال 92 تمريسرمربي تيم ملي جودو ناشنواياننات ملي پوشان منسجم تر برپا شده است و جنبه آمادگي دارد خوشبختانه اردوها با حمايت عليمرادي سرپرست فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا بيماران خاص بسيار منظم تر برگزار شده است.
 
منصوري تصريح کرد: نخستين و آخرين مرحله اردوي تيم ملي جودو از 7 تير ماه آغاز شده است و تا 25 ادامه دارد سپس جودو کاران چهار روز به استراحت مي پردازند و آماده اعزام به مسابقات المپيک مي شوند. البته پيش تر مقرر شده بود که تيم ملي جودو کاران 8 مرداد به مسابقات اعزام شوند اما گويا صحبت و موافقت هايي مبني براعزام کاروان تيم ملي جودو ناشنوايان مبني براعزام در 31 تير ماه به صوفيه بلغارستان شده است.
 
منصوري تصريح کرد: تيم ملي جودو ناشنوايان با 8 ورزشکار عازم المپيک مي شود. شش نفر از جودو کاران در بخش مبارزه کننده و 2 نفر نيز در بخش ناگه نو کاتارو به مصاف حريفان خود مي روند.
 
سرمربي تيم جودو ناشنوايان افزود: تيم ملي جودو ناشنوايان در تاريخ 13-12-11 مرداد ماه به مصاف حريفان خود مي رود. اين در حالي است که ملي پوشان هم چنان از دريافت جوايز قهرماني مسابقات آسيايي کره جنوبي ناکام هستند و مسئولان متاسفانه نسبت به ورزش ناشنوايان هم چنان بي توجه هستند. در رسيدگي هاي لازم درخصوص پيشرفت ورزشکاران اين حوزه انجام نمي دهند.
 
وي ادامه داد: ملي پوشان و ورزشکاران حوزه ناشنوايان پيوند اعضا و بيماران خاص براي سربلندي و احتزار پرچم جمهوري اسلامي ايران در ميادين برون مرزي جهاني همچون ساير ورزشکاران اين کشور تمام تلاش خود را به کار مي گيرند اما متاسفانه عدالت به درستي اجرا نمي شود از مسئولان ورزش خواهش حمايت بيشتر داريم.
 
منصوري تصريح کرد: نفرات منتخب براي اعزام به مسابقات المپيک 2013 بلغارستان از ورزشکاران حرفه اي باتجربه و دارنده مدال هستند کادر مربيگري تيم ملي جودو با بررسي و ارزيابي دقيق و توجه به ملاک هاي مشخص اين افراد را انتخاب کرده اندخوشبختانه تيم ملي جودو ناشنوايان از کادر مربيگري حرفه اي برخوردار است که به عنوان سرمربي تيم از اين نفرات سپاسگزار هستيم.
 
سرمربي تيم جودو ناشنوايان خاطر نشان کرد: نماينده تيم ملي جودو ناشنوايان در وزن 60- علي سلحشور از استان خراسان رضوي است. وي دارنده مدال نقره بازيهاي آسيايي و تورنمنت بين المللي چند جانبه تهران است در وزن 66- محمد آسيايي تشفيعي دارند طلاي بازي هاي آسيايي در کره جنوبي نماينده ايران در اين مسابقات است.
 
وزن 73- علي دهقان از خراسان شمالي دارنده برنز مسابقات آسيايي و در وزن 81- حسين الله کريمي از استان مرکزي دارنده برنز بازيهاي آسيايي در وزن 90- فريد عساکره از استان خوزستان دارنده مدال نقره بازي هاي آسيايي و در 100- کيلوگرم مهرداد حميدي دارنده طلاي بازيهاي آسيايي و برنز تورنمنت بين المللي استان تهران و ورزشکاران منتخب از سوي کادر فني مجرب تيم ملي هستند.
 
گفتني است در بخش کاتا علي رضا ساعتيان از استان تهران و حميد لطفي از استان البرز که در مسابقات قهرماني کاتا استان تهران مدال طلا را دريافت کرده اند و هم چنين داراي افتخارات ديگري در مسابقات مختلف هستند عازم مسابقات المپيک 2013 بلغارستان مي شوند.
 
شايان ذکر است تيم ملي جودو ناشنوايان فقط در بخش مردان به مسابقات المپيک اعزام مي شود و در بخش بانوان علي رغم پيگيري هاي انجام شده اين تيم تشکيل نشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مسولین بایداین ورزشکاران راموردحمایت خودقراردهندوبه جایزه آنان رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۰:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
از مسولين خواهش ميكنم اگر هر كدام ازاين عزيزان به مقام رسيد واقعا به انها رسيدگي شود تا انگيزه براي بقيه جودوكاران ايجاد شود به اميد موفقيت اين ورزشكاران دعا مي كنيم
آخرین اخبار