به گفته اسماعیل نجار با افتتاح این کارخانه و توسعه صنعتی که در سال‌های اخیر در شهرستان بردسیر صورت گرفته، آینده روشنی درانتظار این منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان اسماعیل نجار ظرفیت این کارخانه را یک میلیون تن اعلام و خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد بردسیر با اعتباری بالغ بر 880 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت:خوشبختانه در سال‌های اخیر، بردسیر جزو برترین شهرستان‌های استان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری، تخصیص اعتبار و ایجاد اشتغال بوده است.

نجار با اشاره به راه‌اندازی 19 کارخانه کوچک و بزرگ برای تولید محصولات متعدد افزود: روند ایجاد آنها در دست اقدام و تاکنون10 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تولید ورق استیل، شمش فولاد، بتن آماده، دانه‌بندی شن و ماسه و مس تصفیه شده را برخی از این تولیدات برشمرد و گفت: ورق کرکره، میلگرد، شمش آهنی و همچنین خودروسازی از دیگر تولیدات این واحدهای صنعتی در بردسیر است.

استاندارکرمان اعلام کرد: با بهره‌برداری از این واحدها، دو هزار شغل در شهرستان بردسیر ایجاد می‌شود.

نجار همچنین در این رابطه گفت: 184 میلیارد ریال جواز تاسیس و توسعه صنعتی در بردسیر صادر شده است.

وی افزود: در دو سال اخیر، بیشترین شغل در این منطقه، با راه‌اندازی واحدهای صنعتی، معدنی، تعاونی‌ها و بخش‌های دیگر ایجاد شده است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری کامل از واحدهای در دست اقدام و سایر واحدهایی که مجوز آنها صادر شده، افق بسیار روشنی در انتظار این شهرستان است./س


برچسب ها: فولاد ، بردسیر ، اعتبار ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.