نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اعتراض کارکنان خوزستان برای تعطیلی در روزهای بسیار گرم، تعطیلی ادارات در این شرایط قابل پیگیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ناصر سودانی در خصوص گرمای بالای 50 درجه در استان خوزستان که معمولا در فصل تابستان زندگی عادی مردم در برخی روزها را مختل می کند و همچنین تعطیل نشدن ادارات و سازمانها در این شرایط عنوان کرد: با درنظر گرفتن قانون کار، در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد برای جلوگیری از آسیب رساندن به افراد شاغل تعطیلی ادارات و سازمانها در استان باید انجام بپذیرد.

وی افزود: در حال حاضر نیز کارکنان ادارات و سازمانهای استان خوزستان یک ساعت زودتر از موعد برسر کارخود حضور می یابند و یک ساعت نیز دیرتر تعطیل می شوند که این امر می تواند تا حدودی جلو این شرایط سخت را بگیرد.

سودانی با بیان اینکه درحال حاضر بیشتر سازمانها و نهادها در استان دارای سیستم سرمایشی هستند،اظهار کرد: با در نظر گرفتن این موضوع، کارکنان ادارت و سازمانها از لحاظ گرمای محیط کار دچار مشکل نمی شوند و ما در استان گرمایی که به کارکنان ادارات صدمه وارد کند، نداشته ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اگر تعطیل شدن ادارات خواسته کارکنان باشد در این صورت قابل پیگیری است، افزود: البته بحث گرما در استان برای مردم عادی شده و بسیاری از مردم می گویند که ما خودمان به این شرایط عادت کرده ایم و بر سرکارخود حاضر می شویم/س
 

برچسب ها: تعطیلی ، ادارات ، پیگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.