فراخوان جشنواره سراسری «پویانمایی رضوی» ویژه‌ کودکان و نوجوانان از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) به همت کانون پرورش فکری استان فارس امروز منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی رضوی هم‌زمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، فراهم کردن زمینه پرورش خلاقیت تصویری و تجسمی کودکان و نوجوانان و فراهم‌سازی بستری مناسب برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های علاقه‌مندان به حوزه سینما و هدایت هدفمند آنان برگزار می‌شود.

مجتبی حق پرست افزود: از موضوع‌های این جشنواره می‌توان به زندگی امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، سیر تاریخی حرکت امام از مدینه تا مرو، ارتباط ایشان با فرزندشان امام جواد(ع)، برادر گرامی‌شان حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع)، خواهر ارجمند ایشان حضرت معصومه(س) و سایر یاران و اصحاب ایشان اشاره کرد.

علاقه مندان در گروه‌های سنی 10 تا 17 سال می توانند آثار خود را تا 21 مرداد به به نشانی http://www.kanoonefars.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند، افزود: هر شرکت ‌کننده ، فیلم‌های پویانمایی تهیه شده را فقط در قالب لوح فشرده و با فرمت AVI ارسال کرده و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشد.

مراسم پایانی این جشنواره 20 شهریور برگزار می‌شود و از برگزیدگان این جشنواره در این آیین تقدیر می‌شود.

آثار برگزیده نیز در روزهای20 تا 25 شهریور در سالن شهید دستغیب حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) به نمایش گذاشته و اکران می شوند./س

برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.