امیرحسین منظمی مدیر سازمان تیم های ملی والیبال گفت: در دیدار تیم های ملی ایران و آلمان بازیکنان ایرانی بسیار خوب و منسجم و در گارگروهی ایده آل ظاهر شدند.

امیرحسین منظمی مدیر سازمان تیم های ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران شروع بسیار خوبی داشت البته آلمان ها در ست های اول و دوم خیلی خوب در کسب امتیاز خود را به تیم ایران رساندند و عقب افتادن خود را در کسب پوئن جبران کردند.

وی یادآور شد: تیم آلمان یکی از تیم های استخوان دار و با سابقه در والیبال محسوب می شود اما ملی پوشان ایران به طور کلی ابتکار عمل را از آنها گرفتند.

منظمی خاطر نشان کرد: در این دیدار دریافت تیم ایران بسیار خوب و ملی پوشان در کار سرعتی عالی عمل کردند، آنها با روحیه بالا و جنگندگی خاصی وارد زمین شدند.

عضو اسبق تیم ملی والیبال در ادامه تصریح کرد: به نظر من ریکاوری خوب تیم ملی به طور کلی خواب آلودگی را از ملی پوشان گرفته بود و اثری از خستگی سفر 24 ساعته کوبا به تهران دیده نمی شد.

منظمی گفت: تیم آلمان برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی احتیاج به شش امتیاز کامل بازی داشت که سه امتیاز آن را از دست داد می توان گفت شاید آنها در بازی امروز بدون روحیه و یا شاید برای گرفتن انتقام بازی کنند. در هر 2 صورت اهداف آنها فرقی به حال ما ندارد چون تیم ایران برای کسب جایگاه سومی گروه خود تلاش می کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار