مستند "در امتداد غدیر" با موضوع زندگی و فعالیت‌های مذهبی شیعیان اروپا هر روز از شبکه آموزش پخش می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، مستند تلویزیونی «در امتداد غدیر» ساخته رضا برجی و محمود جوانبخت در ایام ماه رمضان هر روز ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.
این مجموعه با موضوع زندگی و فعالیت‌های مذهبی شیعیان اروپا و سفر به هفت کشور ساخته شده  و در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه آموزش پخش می شود.
محمود جوانبخت تهیه‌کننده این مستند با سفر به کشورهای ایتالیا، سوئد، فرانسه، اتریش،آلمان و هلند به مراکز دینی که از سوی شیعیان در این کشورهای اروپایی بنا شده، می‌رود و هر بار با یکی از این افراد درباره زندگی و فعالیت‌های دینی‌اش صحبت می‌کند. مستند۲۸ قسمتی "در امتداد غدیر" که به سفارش گروه مستند شبکه یک ساخته شده، درباره مسلمانان شیعه کشورهای ایتالیا، سوئد، فرانسه، اتریش ، آلمان و هلند و...است.
عوامل دست‌اندرکار این برنامه عبارتند از:
تهیه‌کننده، کارگردان و تصویربردار: به صورت مشترک محمود جوانبخت و رضا برجی، تدوین، صداگذاری و تیتراژ: محمد مهدی همتی، تحقیق و نویسندگی : محمود جوانبخت، مدیر دوبلاژ : اشکان صادقی، دستیار تدوین: فاطمه همتی، دستیار تهیه: محمد هادی برجی، پشتیبانی تولید: مجید قناعتی، دستیار تحقیق: میثم مهرپور./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار