غلامرضا مؤمنی مقدم، مربی بین المللی والیبال گفت: ملی پوشان ایرانی در دیدار شب گذشته مقابل آلمان با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند.

غلامرضا مؤمنی مقدم، مربی بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در دستور کار ولاسکو در بازی مقابل آلمان زدن سرویس های خوب و کم نقص بود که عملکرد خوب بازیکنان باعث شد تا نظم تاکتیکی حریف بهم ریخته شود.

وی یادآور شد: بازیکنان تیم ایران در این دیدار آرایش تیمی بسیار خوبی داشتند و با بازی سازی فوق العاده "سعید معروف" عالی کار کردند. به نظر من سعید معروف به عنوان یک پاسور تمام عیار و کامل در لیگ جهانی 2013 خود را نشان داد وی به عنوان یک لیدر و کارگردان خوب، توانست تاکتیک های مورد نظر را به مرحله اجرا در آورد.

وی یادآور شد: با توجه به طی کردن مسافت طولانی از کوبا به تهراندو روز پیش از بازی با آلمان، پیش بینی می کردم تیم ملی نتواند در این بازی عملکردی خوب و قدرتمند داشته باشد ولی شاهد بودیم که بسیار خوب کار کردند و فراتر از انتظار نتیجه گرفتند.

مؤمنی افزود: تیم آلمان در این بازی دچار افت روحی شد و این امر ناشی از قدرت بالای تیم ایران بود، آلمان ها به هیچ هنوان انتظار نداشتند که تیم ایران تا این حد عالی کار کند آنها بر این باور بودند که چون ما نمی توانیم به مرحله دوم حتی در صورت برد صعود کنیم از انگیزه خوبی برخوردار نیستیم ولی نوع عملکرد ملی پوشان عکس این ماجرا را به آلمان ها ثابت کرد و تحت تأثیر بازی خوب تیم ایران قرار گرفتند.

وی گفت: به طور کلی سرویس های خوب تیم ایران در این بازی سرعتی زنهای حرفه ای تیم آلمان را از کار انداخت باید گفت: که هیچ نظم تاکتیکی خاصی در تیم آلمان دیده نمی شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار