اخلاق پسند: خودمان ویلای پدر نوشاد را برای برگزاری اردو ترجیح دادیم/با بی برنامگی فعلی پینگ پنگ نابود می شود

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: از نظر من اگر با همین روند و بدون برنامه پیش برویم به زودی پینگ پنگ نابود خواهد شد.

محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا پوسان کره جنوبی رقابت های با سطح بالا بود و عملکرد بازیکنان ایران نشان داد که همه آنها توانایی موفق شدن و نتیجه گرفتن را دارند اما از آنجا که از نظر برنامه ریزی و شرایط حرفه ای گری ما حدود 10 تا 20 پله از رقیبانمان عقب بودیم به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

وی تأکید کرد: ما بدون برنامه و با برپایی اردوهای چند روزه و کوتاه در مسابقات حاضر شدیم. من به شخصه یکسال در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده بودم و همین عامل باعث شد از دیگر کشورها عقب بیفتیم اما به طور کلی از عملکردم رضایت دارم و متوجه شدم که اگر با برنامه بهتر و امکانات بیشتری راهی می شدم می توانستم دوباره مانند قدیم بدرخشم، من در این پیکارها به خودم اطمینان پیدا کردم.

 ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان برای پیشرفت این رشته ورزشی در ایران اظهار داشت: ما برای پیشرفت و اینکه در مسابقات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم به برگزاری اردوهایی با کیفیت از نظر مکان اردو، تغذیه و حریف تمرینی احتیاج داریم باید برنامه مدونی از ابتدای سال تنظیم شود که 15 روز در اردو باشیم سپس به یک مسابقه برویم.

وی افزود: این برنامه نباید به 4 یا 5 نفر اول محدود شود باید برای 10 یا 12 نفر برنامه ریزی کنیم زیرا اکنون فاصله بین نفرات ابتدایی و نفرات بعد آنها بسیار زیاد شده است و اگر به همین روند پیش برویم تنیس روی میز ایران نابود خواهد شد، اگر مسئولان می خواهند این رشته پیشرفت کند باید فکری به حالمان کنند در غیر این صورت به همین روش کجدار و مریض ادامه خواهیم داد.

اخلاق پسند در پاسخ به این پرسش که آیا این گفته که خود بازیکنان ترجیح داده اند در ویلای پدر نوشاد عالمیان اردو برپا کنند صحیح است یا خیر گفت: می توان گفت درست است زیرا در اردوی مرحله آخر مکان خوابگاه و تمرین هم مشخص شده بود اما ما اعلام کردیم که در ویلای رحمت عالمیان راحت تر هستیم و بهتر می توانیم تمرین کنیم به همین دلیل ترجیح دادیم آنجا باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار