مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي از تردد 10 نيروي گشت راهداري اين اداره كل به صورت دائم در محورهاي استان در طول طرح تابستانه امسال خبر داد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد مشتري گفت: همزمان با طرح تعطيلات تابستاني امسال تعداد 10 گشت راهداري به صورت دائم و شبانه روزي در محورهاي استان مشغول به گشت زني هستند.

وي افزود: اين گشت ها در كليه محورهاي استان به منظور رفع هر گونه مشكل در جاده ها تردد مي كنند.

مشتري نگهداري و تعمير علائم، پاك سازي سطح جاده از باقي مانده آثار تصادفات، جمع آوري لاشه ها از سطح جاده، جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز در حاشيه راه ها و كمك به خودروهاي در راه مانده را از جمله فعاليت هاي اين گشت ها در طول جاده عنوان كرد.

وي متذكر شد: تردد اين گشت ها در مسير جاده ها تاثير بسياري در كاهش تصادفات، تردد راحت تر مسافرين در جاده با پاك سازي سريع تر و باز شدن مسير جاده دارد.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي متذكر شد: اين گشت ها به محض بروز حادثه در جاده ها در محل حاضر شده و در اسرع وقت به مشكل رسيدگي مي كنند و آخرين كساني هستند كه پس از پاك سازي جاده، محل را ترك مي كنند.

وي در پايان يادآور شد: در تعطيلات تابستاني امسال 3 موج سفر در تاريخ هاي 14 و 15 خرداد، اول تا 18 تير و 18 مرداد تا پايان تابستان در حوزه راه ها داريم كه جهت ايمن سازي مسير براي مسافران اقدامات زيادي صورت كرفته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار