سومين قسمت از مستند بازسازي زندگي آيت الله ميرزا محمد علي شاه آبادي از شبكه چهار سيما پخش ميشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مستند حديث سرو در ماه مبارك رمضان هر شب به جز يكشنبه و جمعه ساعت 21:30 از شبكه چهار سيما باز پخش مي شود. در سومين سري از مجموعه برنامه‌هاي «حديث سرو»مستندي 8 قسمتي درباره زندگي آيت الله ميرزا محمدعلي شاه‌آبادي ساخته شده كه سومين قسمت آن تحت عنوان "رو به آسمان"دوشنبه 24 تير ماه پخش مي‌شود.

در قسمت سوم بيانات امام خميني (ره)درباره ايشان وهمچنين چگونگي آشنايي حضرت امام(ره) با اين شخصيت علمي به تصوير كشيده شده است.

در 8 قسمتي كه درباره آيت‌الله شاه آبادي ساخته شده است بخش‌هاي مختلف زندگي اين استاد بزرگ عرفان از كودكي تا قدم گذاشتن در عرصه‌هاي مختلف علمي و ديني به تصوير كشيده مي‌شود. همچنين فقاهت و مرجعيت، حضور در ميان اقشار مردم، مبارزات سياسي، تبحر ايشان در فلسفه، متخلق بودن به عرفان اسلامي و همچنين معرفي درس آموختگان در مكتب اين بزرگ مرد از جمله حضرت امام خميني(ره) و معرفي اساتيد و حوزه‌هاي تحصيلي ايشان و همينطور روزهاي پاياني زندگي پربركتش بازنمايي مي‌شود.

آيت الله دستغيب، آيت الله بهجت و سيد محمد بهاري همداني از شخصيت هايي ديني ديگري هستند كه زندگي شان در قالب مستند حديث سرو از شبكه چهار سيما پخش خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار