مدیر تیم های ملی تیر و کمان تاکید کرد: سلیم اف از اواخر اردیبهشت، اردوهای تيم ملی را ترک کرده و حتی در جام جهانی ترکیه هم همراه تیم نبود.

حجت اله واعظی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: سلیم اف نزدیک به 2 ماه پیش، اردوهای تیم ملی را به دلایل شخصی و مشکلات مالی ترک کرده و حتی در مسابقات جهانی ترکیه هم همراه تیم نبود در بازی های ترکیه من به همراه نجمه آبتین هدایت تیم را بر عهده داشتیم و فعلا هم شرایط به همین گونه است تا فرد مناسبی را برای سرمربیگری تیم ملی پیدا کنم.

مدير تيم هاي ملي تير و کمان با بیان اینکه هدایت تیم کامپوند را هم اکرم شعبانی و منصور کردی بر عهده دارند در مورد مرحله سوم مسابقات  جهانی تاکید کرد: ملی پوشان به مرحله سوم مسابقات جهانی در کلمبیا اعزام نمی شوند برای آنها شرط رکورد گذاشته ایم تا خود را بالا کشیده و با این شرط به مسابقات جهانی بروند و گرنه حضور  پیدا کردن تیم بی معنی است.
 
واعظی اضافه کرد: طبق برنامه چهار بازیکن کامپوند که از فدراسیون  جهانی برای مسابقات جهانی کلمبیا دعوت شده اند به این بازی ها اعزام می شوند و منصور کردی نیز این نفرات را به عنوان مربی همراهی می کند./مح
برچسب ها: واعظی ، تیروکمان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار