سوال ملی 10 نماینده از وزیر امور خارجه درباره نقش معاون و رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور در سیاست خارجی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سوالات ملی نمایندگان از برخی وزرا در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 تیرماه) توسط هیات رئیسه اعلام وصول شد.  
 
بر این اساس سوالات اعلام وصول شده به شرح زیر است:

1-سوال ملی ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل از وزیر امور خارجه در مورد اقدامات وزارت امور خارجه برای تقویت و ارتقا دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی برای مبارزه با مواد مخدر.  
 
2-سوال ملی سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان از وزیر امور خارجه در مورد اظهارات تامل‌برانگیز سفیر ایران در اردن.  
 
3-سوال ملی حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت به موقع و ناکافی بودن سرانه دانش‌آموزان کل کشور.
 
4-سوال ملی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت از وزیر کشور در خصوص علت عدم اجرای آئین‌نامه اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان.  
 
همچنین سوال 10 نماینده مجلس از جمله نجابت، دهدشتی، مصباحی، دهقان، جعفرزاده ایمن‌آبادی، بحرینی، سلیمی، فولادگر و نادران از وزیر امور خارجه در مورد نقش معاون و رئیس دفتر سابق رئیس جمهور در سیاست خارجی نيز اعلام وصو‌ل شد.  
 
اضافه می‌شود؛ سوال غلامرضا کاتب از طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم اجرای برنامه‌های اعلامی این وزارتخانه انصراف داد.  
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سوال 10 نماینده در خصوص نقش معاون و رئیس دفتر رئیس‌جمهور در سیاست خارجی مربوط به اسفندیار رحیم مشایی است که پیشتر معاون و رئیس‌دفتر سابق رئیس‌جمهور بود و نقش وی در سیاست خارجی واکنش‌هایی را در پی داشت.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: سوال ، ملی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار