عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سکاندار آینده ورزش کشور باید علاوه بر سابقه ورزشی، سابقه سیاسی هم داشته باشد تا بتواند بحران‌های ورزشی را با تخصص و تجربه مدیریت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بهروز نعمتی  با بیان اینکه پست وزارت ورزش پستی سیاسی - ورزشی است، افزود: کسی می‌تواند سکاندار این پست باشد که ارتباط مناسبی با اساتید دانشگاه، نخبگان سیاسی و مدیران ورزشی باشگاه‌ها برقرارکند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تجربه نشان داده افرادی که در حیطه ورزشی هیچ سابقه‌ای ندارند، نمی‌توانند در عرصه ورزش عملکرد مناسبی داشته باشند زیرا آشنایی با لایه‌های تخصصی و ورزشی در دنیای ورزش ندارند.
نعمتی افزود: اگر یک فرد سیاسی- ورزشی درراس وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته ودرانجام کارهای اجرایی از نظرات نخبگان ورزشی استفاده کند، به طور حتم می‌توانیم در آینده‌ای نه چندان دوردر جهان ورزش جایگاه مناسبی برای کشورمان رقم بزنیم.
وی گفت: تغییرات درسطح مسئولان عرصه ورزش کشور باید براساس معیارهای ورزشی - سیاسی باشد، این امر به این معنا است افرادی که تحصیلات مرتبط با ورزش دارند باید سابقه سیاسی هم داشته باشند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس نهم، با تاکید براینکه جای فارغ‌التحصیلان تربیت بدنی در عرصه ورزش خالی است، افزود: فارغ التحصیلان تربیت بدنی فانوس راه توسعه ورزش در کشور به شمار می‌آیند.
نعمتی افزود: در صورتی می‌توانیم ورزش کشور را به سمت توسعه حرفه‌ای حرکت دهیم که هرکسی را درجایگاهی مناسب قرار دهیم و این امر به این معنا است که افراد بر طبق تجربه ورزشی و سابقه‌ای  که دارند  در راس امور فدراسیون‌های ورزشی قرار گیرند  تا در زمان بحران مدیریت کارآمدی داشته باشند./س
برچسب ها: سیاسی ، ورزشی ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.