نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی در نگهداشت و صیانت از خطوط هوایی برقرار شده در سال‌های اخیر قصور کرده‌اند و به همین دلیل تعداد پروازهای برقرار شده این استان به شدت کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌‌پور به وضعیت نامطلوب پروازهای هوایی به مقصد اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: ما همچنان راه‌اندازی شرکت هواپیمایی سبلان‌ایر را به عنوان یک شرکت خصوصی پیگیری می‌کنیم که امیدواریم با استقرار این شرکت خطوط هوایی اردبیل از وضعیت نابسامان کنونی خارج شود تا به نیازهای مردم استان در پروازهای مستقیم به مناطق مختلف کمکی جدی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در دوران استانداری بنده با دعوت از شرکت‌های آتا، آسمان، ایران‌ایر، ماهان و چندین شرکت فعال در حوزه هواپیمایی سعی شد خطوط هوایی به مقصد اردبیل راه‌اندازی شود اما هم اکنون شاهد کنسل شدن بسیاری از این پروازها به مقصد اردبیل هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان استان در حفظ و نگهداری نکردن این خطوط افزود: مدیر ارشد استان باید با تعصب ویژه از این امر صیانت می‌کرد که متاسفانه این نگهداری و مراقبت صورت نگرفته و اکثر شرکت‌ها به دلیل مشکلاتی که داشتند و همچنین حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی نسبت به حفظ و برقراری خطوط هوایی خود بی‌رغبت شدند.

حقیقت‌پور یادآور شد: بنده در ماه‌های اخیر با مسئولان چند شرکت رایزنی داشتم و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان یک فروند ایر‌باس به همت شرکت ایران ایر به خطوط هوایی اردبیل اضافه شود و با رایزنی که با مدیرعامل هواپیمایی ماهان داشتیم آنها قول مساعد دادند تا نسبت به برقراری مجدد پروازها اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز رایزنی‌ها انجام شده که کاپیتان پرورش مدیرعامل ایران‌ایر قول مساعد داده‌ است تا در آینده نزدیک خطوط هوایی کنسل شده را به اردبیل برقرار کنند که انتظار می‌رود با فعال شدن شرکت هواپیمایی سبلان‌ایر بخشی از نیازهای مردم منطقه به پروازهای مستقیم به پایتخت و سایر مناطق پاسخی منطقی داده باشیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، نگهداری ، خطوط ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.