گروهک‌های تروریستی خلق عرب در چند سال اخیر علاوه بر حفظ حرکات تروریستی خود، اقدام به تشکیل گروهک‌های غیر نظامی در چارچوب طرح "لباس دموکراس " با دستور مستقیم اتاق فکر مشترک MI6 و سیا نموده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از افشاگری‌های صورت گرفته در مورد ارتباط تروریست‌های خلق عرب (موسوم به الأحوازی) با کشورهای مرتجع عربی حوزه خلیج فارس، اعضای این گروهک تروریستی در راستای خارج کردن خود از این اتهام، در اقدامی تأمل‌برانگیز‌، بسیاری از جلسات خود را از کشورهای حوزه خلیج فارس خارج کرده و به کشور ترکیه خصوصاً شهر استانبول منتقل نموده‌اند.

طی جدیدترین جلسه برگزار‌شده در چند روز قبل، گروهک تروریستی موسوم به "الجبهة الديمقراطية الشعبية للشعب العربي الأحوازي" (جبهه دمکراتیک مردمی ملت عرب اهواز) با حضور بسیاری از کارشناسان زبده!!! از کشورهای مصر، الجزائر و لبنان برای مردم خوزستان تصمیم‌گیری نمودند.

گروهک‌های تروریستی خلق عرب در چند سال اخیر علاوه بر حفظ حرکات تروریستی خود، اقدام به تشکیل گروهک‌های غیر نظامی در چارچوب طرح "لباس دموکراسی" با دستور مستقیم اتاق فکر مشترک MI6 و سیا نموده‌اند.

بدین جهت این حرکات دموکراسی‌خواهی!!! در قالب جلسات سیاسی در کشورهای مختلف برگزار می‌گردد‌. از آنجایی که از این قبیل جلسات استقبالی نمی‌شود، لذا در جهت رفع و رجوع و توجیه اقدامات خود، از تبعه‌های دیگر کشورها همچون الجزایر‌، مصر‌، عراق‌، یمن و... با پرداخت هزینه خواب و غذا  و هم‌چنین دستمزد، می‌خواهند که در برنامه این گروهک شرکت نمایند.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این گروهک برای اینکه بتواند چهره منفور خود را در بین هم‌وطنان خوزستانی ترمیم و بازسازی کند دست به برگزاری چنین همایش‌هایی می‌زند ولی مردم خوزستان هرگز یاد و خاطره از دست دادن 29 نفر از عزیزان خود را که توسط اقدامات تروریستی این گروهک شهید شده‌اند را فراموش نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار