استاندار سمنان با تاکید بر اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از جمله استان سمنان گفت: برای اجرای این پروژه یک نیروگاه برق به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سمنان ؛عباس رهیˈ گفت: مطالعه و اجرای این پروژه در پیوست بودجه سال 92 مصوب شده است.

وی با اشاره به ابطال ترک تشریفات این پروژه توسط ریاست مجلس شورای اسلامی ياداور شد: اگرچه ترک تشریفات را باطل کرده اند اما مصوبه را نمی توانند باطل کنند.

رهی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تجهیز کارگاه کرده است و شروع اجرای این پروژه نیز از سمنان است.

وی با بیان اینکه این پروژه در قالب پروژه های مهر ماندگار است ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز شود.

استاندار سمنان هزینه اجرای این پروژه را بیش از سه هزار میلیارد تومان بیان کرد و اجرای آن را با توجه به مشکلات و شرایط آبی استان سمنان بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.

وی با تاکید بر اجرای 33 پروژه در قالب مهر ماندگار در استان سمنان به پروژه آزاد راه حرم تا حرم اشاره کرد و گفت: 50 کیلومتر از این آزاد راه در دست اقدام است که بخش زیادی از آن به جز مقدار کمی از آن آماده شده است.

وی به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز بالای 90 درصد پیشرفت دارد .

استاندار سمنان یادآور شد: 13 پروژه از کل پروژه های مهرماندگار تکمیل و افتتاح و یا آماده افتتاح است و بقیه پروژه ها نیز با چهار هزار و 800 میلیارد ریال هزینه بین 85 تا 90 درصد پیشرفت دارد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.