مدیرعامل آبفای استان زنجان گفت: میز خدمت در امور آبفای زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده در راستای ارائه مناسب‌تر خدمات استقرار یافته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مسلم پور‌نصرت اظهار کرد: به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دولتی و تکریم بهتر مراجعین میز خدمت در محل اداره امور مشترکین و درآمد آبفای زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده مستقر شده و در حال پاسخگویی به مراجعین است.

وی همچنین به اجرای دستور‌العمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: میز خدمت به منظور ارائه خدمات سریع و شفاف به ارباب رجوع و با هدف پاسخگویی به تمام درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل آبفای استان زنجان به اهم عملکرد میز خدمت اشاره کرد و افزود: راهنمایی مراجعان در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین از مزایای راه‌اندازی میز خدمت است./ج1

برچسب ها: زنجان ، آبفا ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.