وی همچنین به اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: میز خدمت به منظور ارائه خدمات سریع و شفاف به ارباب رجوع و با هدف پاسخگویی به تمام درخواستها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان راهاندازی شده است.
مدیرعامل آبفای استان زنجان به اهم عملکرد میز خدمت اشاره کرد و افزود: راهنمایی مراجعان در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین از مزایای راهاندازی میز خدمت است./ج1