معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: طرح نسیم بهشت برای چندمین سال متوالی از 27 شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان در 20 ایستگاه منتخب برگزار می شود.

جعفر پور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح نسیم بهشت با بیش از 50 هزار مراجعه کننده یکی موفق ترین طرح های فرهنگی مترو است که با استقبال عموم مسافران مواجه شده است.
وی تصریح کرد: مسافران در اوقات آزاد خود با مراجعه به روحانیون مستقر درایستگاههای پرسش های خود را در خصوص مباحث احکامی، اعتقادی ، ادیان و فرقه ها مطرح و پاسخ مناسب دریافت می کنند و با اشاره به اینکه طبق بررسی های به عمل آمده بیشتر مخاطبان درسنین 17 تا 35 سال هستند گفت: بیشترین سوالات مربوط به احکام شرعی و مابقی مربوط به مسائل عبادی، مشاوره، خانواده و بحث های حقوقی است.
جعفر پور در ادامه افزود: در هر 30 ایستگاه منتخب که طرح نسیم بهشت از آنها اجرا می شود یک روحانی مستقر است اما در ساعات شلوغ و پر تردد بنا بر نیاز ایستگاهها و مراجعه کنندگان به 2 نفر نیز می رسد.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: متروی تهران به عنوان بزرگترین گذر فرهنگی و اجتماعی با حدود 3 میلیون مسافر پر مخاطب ترین عرصه پاسخ گویی به سوالات شهر تهران به شمار می رود که با اجرای این طرح با درصد بالایی از رضایت و اتحاد مردم همراه شده است./ف
برچسب ها: مسافر ، شهر ، میهمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار