مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم تيمي که بسته شده و بازيکناني ک جذب شده‌اند جواب اعتماد علي دايي را بدهند.

بهزاد غلامپور مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در مورد تيمي که بسته‌ايم بايد بگويم تفکرايت که آقاي دايي داشته تا حدودي مهيا شده است و اردوها و بازيهاي تدارکاتي خوبي هم داشته‌ايم و اميدوارم اين بازيکنان بتوانند در طول فصل نتايج خوبي کسب کنند و جواب اعتماد دايي را بدهند.

وي در مورد اولين بازي پرسپوليس در ليگ برتر مقابل تراکتورسازي تبريز  گفت: تمام بازيهاي ليگ حساس و مشکل است و همه مي‌خواهند جلوي پرسپوليس نتيجه بگيرند. بايد بچه‌هاي تيم ما بيشتر تلاش کنند و زحمت بکشند و غيرت نشان بدهند تا اولين بازي را با برد پشت سر بگذاريم تراکتورسازي تبريز تيم خوبي است و با انگيزه‌هاي بالايي مقابل ما بازي خواهد کرد و بايد تلاش کنيم 3 امتياز بازي اول را در تهران بگيريم.

غلامپور در پايان و در مورد حضور علي کريمي در تراکتورسازي و تقابل او با پرسپوليس و حاشيه‌هاي احتمالي گفت: فوتبال حرفه‌اي همين است و حاشيه‌ها به مديري و کادر فني و بازيکنان برنمي‌گردد. شخصا براي علي کريمي احترام قائل هستم و هميشه بازيکن بزرگي در خاطراتم است و انشاءاله هر جا هست، موفق باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار