معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از بهره مندی 102 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات فرهنگی و تربیتی در 100 خوابگاه شبانه روزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : اکبر میرشکار با بیان اینکه برنامه های توانمند سازی برای نوجوانان و جوانان در قالب اجرا می شود بیان داشت: 500 هزار دانش آموز و 110 هزار دانشجو تا امروز از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که در طول تحصیل خود از مراقبت های لازم، تحصیلی و تربیتی برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه 102 هزار نفر در 100 خوابگاه شبانه روزی از خدمات فرهنگی و تربیتی در مناطق کم برخوردار، بهره مند شدند اظهار داشت: سالانه بیش از 120 هزار نفر در 220 کانون فرهنگی از برنامه های تربیتی کمیته امداد استفاده می کنند و در تابستان سال جاری 4 هزار دانش آموز در 20 اردوگاه از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استفاده می کنند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت های معنوی خیران گفت: در همین راستا 500 هزار نفر تا کنون به شهر مقدس اعزام نشده اند که با کمک خیران تحت عنوان حج فقرا مقدمات سفر آن ها فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: همه ی کسانی که ظرفیت لازم را برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و مذهبی دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در جهت ارتقای سطح توانمندی و فرهنگی مددجویان این نهاد قدم بردارند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار