معاون فنی وعمرانی شهرداری کرج از پیشرفت 60 درصدی خاکبرداری تعریض بلوار ماهان حد فاصل استانداری تا بلوار جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر کمالی زاده با بیان اینکه عملیات تعریض بلوار ماهان در 3 فاز عملیاتی درحال اجرا است افزود: فاز اول پروژه محدوده داخل استانداری ودرفضایی به طول تقریبی 150 متر اجرایی می شود.
وی حجم خاکبرداری پروژه در فاز اول را دو هزار و 818 متر مربع ذکر و عنوان کرد: پی کنی (حفر تراشه) جهت اجرای لوله فاضلاب نیز به قطر دو هزار متر مربع در ابتدا وانتهای این محدوده در قسمت باغ و قسمت پارکینگ استانداری به اتمام رسیده است.
کمالی زاده ادامه داد: در پی اجرای این مهم عملیات زیر سازی و لوله گذاری نیز انجام شد، ضمن آنکه، شفته آهک اطراف لوله ها نیز ریخته شد.
فاز دوم تعریض بلوار ماهان در محدوده پارک بانوان تا خیابان کسری معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اجرای عملیات تعریض بلوار ماهان درفاز دوم اجرا، گفت: فاز دوم این طرح عمرانی در محدوده پارک بانوان تا خیابان کسری به طول تقریبی 240 متر با حجم خاکبرداری هشت هزار و 76 متر مربع اجرایی می شود.
وی در توضیح اجرای فاز سوم این عملیات عنوان کرد: این فاز در محدوده خیابان کسری تا بلوار جمهوری به طول تقریبی 190 متر و با حجم خاکبرداری هفت هزار و 69متر مربع انجام شد.
کمالی زاده خاطر نشان کرد: عملیات پی کنی یا حفر تراشه، اجرای لوله فاضلاب به قطر دو هزار متر مربع و زیر سازی لاین جنوبی نیز در فاز 2 و 3 انجام شد همچنین زیر سازی لوله ها در این محدوده ها با مصالح قلوه بتن انجام شده و آماده عملیات لوله گذاری است./ف

برچسب ها: خاکبرداری ، بلوار ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار