محمد کنی از حضور ملی پوشان دراگون بت در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و بیان کرد ملی پوشان اردوهای خود را از ماه های گذشته برپا کرده اند.

محمد کنی رئیس انجمن دراگون بت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی دراگون بت مسابقات قهرمانی جهان مجارستان اواخر نیرماه سال جاری در پیش دارند از این رو ملی پوشان برای حضور پرقدرت در این مسابقات اردوهای آمادگی خود را از اردیبهشت ماه برپا کرده اند و هر اردو به مدت 15 روز تمرینات آمادگی انجام دادند.

کنی تصریح کرد: چهارمین و آخرین مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان 28 تیر پایان می یابد و سپس ملی پوشان عازم مجارستان می شوند و به مصاف حریفان پرقدرت خود می روند، تیم ملی دراگون بوت با 12 ورزشکار و 2 نفر از کادر فنی به مسابقات جهانی مجارستان اعزام می شوند.

رئیس انجمن دراگون بت افزود: ملی پوشان دراگون بوت برای نخستین بار است که هنوز در مسابقات IDBF را تجربه می کنند البته بیش از این تیم ملی دراگون بت در مسابقات IDCF شرکت کرده بودند اما سطح فنی تیممان شرکت کننده در مسابقات IDBF به مراتب و بالاتر از IDCF است.

کنی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان 16 تیم قدرتمند جهان شرکت می کنند و ملی پوشان برای مصاف با حریفان پرقدرت جهانی بسیار با انگیزه هستند برای موفقیت در این مسابقات تمام تلاششان را به کار گرفته اند.

رئیس انجمن تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان بانوان دراگون بت اعزام نمی شوند اما طبق برنامه ریزی که مسئولان انجمن دراگون بوت طراحی کرده اند بانوان همراه مردان دراگون بوت برای در مسابقات قهرمانی کشوری حضور و شرکت می کنند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشوری طبق برنامه ریزی های مسئولان انجمن دراگون بت اواخر شهریور و اوایل مهرماه سال جاری برگزار می شود./آق
برچسب ها: دراگون بت ، کنی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار