نماينده مردم اردكان در مجلس گفت: هر دو جناح سياسي اصولگرا و اصلاح طلب در كابينه روحاني همچنين در تحولات سياسي كشور تاثيرگذار خواهند بود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

نماينده مردم اردكان در مجلس گفت: هر دو جناح سياسي اصولگرا و اصلاح طلب در كابينه روحاني همچنين در تحولات سياسي كشور تاثيرگذار خواهند بود

محمدرضا تابش با اشاره به نقش احزاب در تشکیل کابینه روحانی اظهار داشت: در اینکه دو جناح اصلی در تحولات سیاسی کشور مؤثر هستند هیچ شکی نیست و این امر واقعیت دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب همواره در سخنان خود اشاره به تشکیل دولت فراجناحی داشته است، بيان كرد: باید از سخنان دکتر روحانی در زمینه تشکیل کابینه فراجناحی استقبال شود که مطمئناً این امر در ساماندهی برخی مسائل تاثیرگذار است.

تابش در رابطه با رای اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی روحانی تصریح کرد: نباید نگاه رأی اعتماد گرفتن وزرای کابینه یازدهم از مجلس به تابو تبدیل شود لذا دولت روحانی را نباید بیش از حد مجبور به تن دادن به خواسته های مجلس کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روند صحیح رای اعتماد به وزرا می تواند افرادی را وارد کابینه کند که به ارزشها احترام گذاشته و به گفتمان اعتدال پایبند باشد.

تابش افزود: کارآمدی و تجربه کافی در تعیین افراد کابینه یازدهم امری ضروری است.

نماینده مردم اردکان با اشاره به حضور و نقش زنان در کابینه دولت روحانی تاکید کرد: به طور قطع حضور زنان در کابینه روحانی تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

تابش با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، افزود: زنان همواره نشان داده اند که در هر عرصه ای که وارد می شوند می توانند به موفقیت دست پیدا کنند لذا نباید زنان را از حضور در مناسبات سیاسی کشور محروم کرد/س

 
برچسب ها: کابینه ، فراجناحی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.