معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: سربازانی که تا پایان سال 86 از خدمت سربازی فرار کرده‌اند در صورت مراجعه از تعقیب و مجازات معاف می‌شوند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رضا یاسمی  با بیان این مطلب افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و در اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا و درخواست سازمان قضایی نیروهای مسلح، این دسته از سربازان در صورت مراجعه برای ادامه خدمت از تعقیب و مجازات قضایی معاف می‌شوند.
وی عنوان کرد: براساس این مصوبه تمام سربازانی که تا پایان سال 86 از خدمت سربازی فرار کرده‌اند و تاکنون برای ادامه خدمت مراجعه نکرده‌اند در صورتی که تا پایان شهریور سال 92 خود را برای انجام بقیه خدمت معرفی کنند از تعقیب و مجازات معاف می‌شوند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر استفاده مشمولان از این قانون برای ادامه خدمت سربازی گفت: کسانی که بر خلاف این مصوبه از بازگشت به خدمت خودداری کنند با آنان به عنوان سرباز فراری رفتار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
تو رو خدا این مدت سربازی را کم کنید بخدا درست نیست این همه مدت بچه ها در سربازی باشند . نه کاری یاد می دهند نه هیچی فقط موقع جوانی و کار و ازدواج شان به تاخیر می افتد کی قراره در این رابطه تجدید نظر بشه چرا کسی به فکر نیست