مسئول سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: راه‌اندازی و توسعه کانون‌های قرآنی و فرهنگی در شهرستان جدیدالتاسیس ارزوئیه ضروری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ، علی سیف‌الدینی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع‌ خود از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: ارزوئیه شهرستانی تازه تاسیس است که جا برای کار کردن دارد و من تا سرحد توان برای این شهرستان وقت صرف کردم و فکر می‌کنم همه راضی باشند و از هنرمندان و ادارات تشکر می‌کنم.

وی افزود: برای شناسایی هنرمندان اقدامات زیادی شده است، از جمله استعدادیابی خوش‌نویس ارزوئیه‌ای که فقط خطاطی می‌کرد و تلاش برای گرفتن مدرک عالی از ارشاد اسلامی که حقش بود و  می‌شود از ظرفیت ایشان استفاده کرد.

سیف‌الدینی تصریح کرد: شناساندن یک شاعر تمام عیار ارزوئیه‌ای به مرکز استان، تجلیل از خبرنگاران ارزوئیه و تداوم همکاری با آنها و نشریه حکمت از دیگر اقدامات ارشاد ارزوئیه است.

وی بیان کرد: مسابقات خطبه حضرت زهرا(س) با هدف آشنا کردن مردم به سیره ائمه(ع)، مسابقه حجاب، کرسی تلاوت قرآن با دعوت از قاری جهان اسلام و بین‌المللی، راه‌اندازی نمایشگاه عکس از اقدامات فرهنگی این اداره در یک سال و نیم پس از تاسیس بوده است.

سیف‌الدینی خاطرنشان کرد: شهرستان ارزوئیه موسسه قرآنی نداشت و ما توانستیم با کمک دوستان یک موسسه قرآنی برای این شهرستان راه‌اندازی کنیم و برای دو موسسه دیگر هم مجوز گرفته‌ایم، افزایش کانون‌های فرهنگی مساجد و چاپخانه از دیگر اقدامات ما در این شهرستان بوده است.

وی همچنین در آیین معارفه‌اش در شهرستان بافت گفت: با توجه به اینکه دشمن تلاش زیادی در راستای تخریب ما انجام می‌دهد ما هم باید تلاش آنها را با اقدامات فرهنگی خنثی کنیم.

سیف‌الدینی اذعان داشت: بنده با تمام توان هر آن چه که بتوانم برای شهرستان بافت کار می‌کنم و وظیفه خودم را انجام می‌دهم./ج1

برچسب ها: کرمان ، سیره ، تحلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.