صرافی زاده استاد دانشگاه در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: تبلیغات امري الزامی برای هر شرکت تولید، کالا و خدمات است.
اين استاد دانشگاه ادامه داد: هدف اصلی تبلیغات همگرایی با مشتریان، نه واگرایی است.
صرافی زاده افزود: اولین اثر تبلیغات قرار گرفتن کالا در گردون انتخاب مشتری است که اين خود به معني حضور موثر در چرخه اقتصادي است.
اين استاد دانشگاه تصريح کرد: خرید از يک فروشگاه ايجاد وفاداري مي کند و پس ازآن برند در ذهن مشتری می ماند.
وی تبلیغات را یک فن و یک هنر برای رساندن یک پیام به مشتری خواند و گفت: بسته بندی خوب قیمت تمام شده و کالاهای برگشتی را نیز کاهش می دهد.
وی در پايان خاطرنشان کرد: توجه به رنگ های بسته بندی کالا در کشورهایی صادرکننده ارزش های فرهنگی کشورها نسبت به رنگها باید مورد توجه شود.
انتهاي پيام/