افزايش ظرفيت انتقال آب خام واحد تصفيه خانه آب صنعتي

رئيس اداره مهندسي فرآورش شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون گفت: اين امر با توجه به گرم شدن هوا و افزايش ميزان مصرف آب خام براي فضاي سبز، اماکن مسکوني، درماني، اداري و آموزشي در شهرک نفت و کوي فدائيان اسلام اهواز با انجام يک اصلاحيه فرآيندي صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حمزه لوي با اشاره به اينکه ميزان آب خام ارسالي به اين مناطق تا پيش از اجراي اين طرح اصلاحي 13 هزار مترمکعب در روز بود، افزود: اين افزايش دبي با اصلاح شبکه و افزايش تعداد خط انتقال آب و همکاري اداره هاي نگهداري و تعميرات و خدمات عمليات و مهندسي فرآورش شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون انجام گرفت و با انجام آن ساکنان شهرک نفت و کوي فدائيان اسلام ساعات بيشتري از آب پرفشار بهره مند مي شوند.

وي همچنين به عمليات اجرايي يک اصلاحيه فرآيندي ديگر در محدوده اسکله و حوضچه هاي ته نشيني اوليه در اين تصفيه خانه اشاره و اضافه کرد: با اجراي اين اصلاحيه، مشکل افت فشار آب خام اين مناطق به طورکامل حل خواهد شد.

رئيس اداره مهندسي فرآورش شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون، رعايت الگوي صحيح و مديريت مصرف بهينه در شهرک نفت و کوي فدائيان اسلام و به ويژه بيمارستان بزرگ نفت را نيز خواستار شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تصفیه ، آب ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار