عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از اینکه در این کمیسیون فعالیت می‌کنیم خجالت می‌کشیم چرا که خیلی از مشکلاتی که در حوزه بهداشت برای مردم وجود دارد را نمی‌توانیم حل کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حسن تامینی‌ليچايي" نماینده مردم رشت در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 تیرماه) در نطق میان دستور خود ضمن تقدیر و خدا قوت به احمدی‌نژاد و دولت دهم گفت: آقای احمدی‌نژاد و دولت‌شان زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد البته ایراداتی هم به این دولت وارد است.  
 
وی افزود:‌ مردم با حضور در انتخابات 24 خرداد اثبات کردند که تابع فرامین مقام معظم رهبری هستند و خلق حماسه سیاسی آنها الحق سنگ تمام بود، لذا آقای روحانی همه ما بدهکار مردم و شهیدان خود هستیم.  
 
عضو هیات رئیسه‌ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: دغدغه مردم، مناقشات سیاسی نیست بلکه مشکلات آنان، مسائل دیگری است لذا درگیری‌های سیاسی که پیش می‌آید با منش شما باید پایان یابد.  
 
تامینی تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب شما باید به بحث تورم بپردازید چرا که نگرانی مردم افزایش قیمت‌ها و گرانی است، همچنین بحث اشتغال که به خصوص جوانان تحصیل‌کرده را درگیر کرده است، نیازمند بررسی بیشتر است؛ ما با گریه‌های جوانان هر روز مواجه هستیم.
 
وی ادامه داد: اجاره خانه‌های کمرشکن، آلودگی هوا و وجود ریزگردها مشکلاتی است که مردم با آن مواجه هستند؛ نباید مدارس و ادارات به سبب آلودگی هوا تعطیل شوند، همچنین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و بحث اعتیاد مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.  
 
عضو هیات رئیسه‌ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مشکلات دارویی در کشور اظهار داشت: در حوزه سلامت، هزینه‌های بالای دارو و درمان برای مردم مشکل ایجاد کرده و بنده خود شاهد آن بودم که بیماری پس از سه هفته ترخیص به علت نداشتن بضاعت مالی توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارد.  
 
تامینی افزود: ما در کمیسیون بهداشت هستیم و از اینکه در این کمیسیون فعالیت می‌کنیم خجالت می‌کشیم چرا که خیلی از مشکلاتی که در حوزه بهداشت برای مردم وجود دارد را نمی‌توانیم حل کنیم.  
 
وی در ادامه در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: آقای روحانی از شما خواستارم که به گیلان توجه بیشتری داشته باشید و جایگاهی که در خور این شهر است را به آن بازگردانید.  
 
عضو هیات رئیسه‌ کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: روزی که دلارهای 7 تومانی تقسیم می‌شد گیلان را از قطب صنعتی حذف کردند  و در حالی که جایگاه دوم صنعتی را داشتیم تبدیل به قطب کشاورزی کشور شدیم و از بین رفتن اشتغال و نابودی کشاورزی در این منطقه نارضایتی کشاورزان را به همراه داشت.  
 
تامینی افزود: من به گردشگرانی که از گیلان دیدن می‌کنند و از این منطقه لذت می‌برند جایزه می‌دهم.  
 
نماینده رشت در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلاتی که باید در این شهر بررسی شود، آب آشامیدنی گیلان است که مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده و آنان از این وضعیت ناراضی هستند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: تامینی ، نماینده ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار