کالاهای ایرانی دارای استانداردهای مطلوبی نسبت به سایر کشورها است اما در بخش بازاریابی و بسته بندی با چالش های جدی در بازارهای بین المللی مواجه است.

صرافی زاده استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: شرکت های تولیدی داخلی در ایجاد جاذبه های بصری محصولاتشان در ابتدای مسیر قرار دارند.

وي ادامه داد:حرکت در زمينه بسته بندي و بازاريابي بصري در کشور باید با سرعت بیشتری صورت گرفت.

وی تصریح کرد:کالاهای ایرانی دارای استانداردهای مطلوبی نسبت به سایر کشورها است ولی در بخش بازاریابی و بسته بندی با چالش های جدی در بازارهای بین المللی روبروهستند.

وی نخستین ویژگی تاثیرگذار در برقراری ارتباط با مشتری را اخلاق و رفتار مناسب دانست و افزود:وفاداری مشتری نیازمند موولفه های متعددی از جمله نحوه برخورد فروشندگان،کیفیت ،قیمت و خدمات پس از فروش است.

صرافی زاده خاطرشان کرد:برای برقراری ارتباط  دوطرفه با مشتریان باید از دانش کلام،دانش زبان و فناوری اطلاعات استفاده کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار