صرافی زاده استاد دانشگاه در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: شرکت های تولیدی داخلی در ایجاد جاذبه های بصری محصولاتشان در ابتدای مسیر قرار دارند.
وي ادامه داد:حرکت در زمينه بسته بندي و بازاريابي بصري در کشور باید با سرعت بیشتری صورت گرفت.
وی تصریح کرد:کالاهای ایرانی دارای استانداردهای مطلوبی نسبت به سایر کشورها است ولی در بخش بازاریابی و بسته بندی با چالش های جدی در بازارهای بین المللی روبروهستند.
وی نخستین ویژگی تاثیرگذار در برقراری ارتباط با مشتری را اخلاق و رفتار مناسب دانست و افزود:وفاداری مشتری نیازمند موولفه های متعددی از جمله نحوه برخورد فروشندگان،کیفیت ،قیمت و خدمات پس از فروش است.
صرافی زاده خاطرشان کرد:برای برقراری ارتباط دوطرفه با مشتریان باید از دانش کلام،دانش زبان و فناوری اطلاعات استفاده کرد.
انتهاي پيام/