سخنگوي کميسيون فرهنگي از قانع نشدن دو نماينده از پاسخ وزير ورزش و جوانان به سوالاتشان و ارجاع اين سوالات به صحن علني خبر داد.

حجت الاسلام سيد علي طاهري نماينده گرگان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جلسه عصر امروز (سه شنبه) کميسيون فرهنگی اشاره  کرد و گفت: دراين جلسه سوال از دو وزير کشور و ورزش مطرح بود که مصطفي محمد نجار به دليل کسالت در اين جلسه حضور نيافت.

وي افزود: همچنين در جلسه امروز سوال 8  نماينده مجلس از  وزير وزرش و جوانان مطرح شد که سه نماينده از سوال خود انصراف دادند و سوال 5 نماينده مجلس مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

سخنگوي کميسیون فرهنگي خاطرنشان کرد: در این جلسه سوال عليرضا محجوب در خصوص ورزش کارگري مطرح شده و وزير ورزش به آن  پاسخ داد و قرار شد اقدامات انجام شده به صورت گزارش مکتوب ارائه شود.

وي تصريح کرد: همچنین سوال آقا محمدي نيز از وزیر ورزش در خصوص عزل و نصب ها ، رسیدگی به امور جوانان و.. بود که وي از پاسخ وزير ورزش قانع نشد و سوال مزبور به صحن علي خواهد رفت.

طاهري در ادامه اظهار  داشت: سوال جواد هروي نماينده قائنات نيز در خصوص مسابقات هندبال در اين شهرستان بود که وزير توضيحات لازم را ارائه داده و قرار شد به صورت مکتوب نيز پاسخ داده شود.
نماينده گرگان و آق قلا تصريح کرد : سوال مقتدايي نماينده اصفهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان بود که توضيحات وزير ورزش تقريبا قانع کننده بود.

وي در ادامه تصريح کرد: پنجمين سوال مربوط به نادر قاضي پور نماينده اروميه در خصوص توسعه ورزش بود که وی  نیز از پاسخهای وزیرقانع نشده و قرار شد اين سوال به صحن ارجاع شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار