رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمدرضا شعبانی گفت: همان گونه که رئیس جمهور منتخب در مناظره های تلویزیونی و ویژه برنامه های انتخاباتی مطرح نمودند، رویه دولت منتخب پرهیز از بی اخلاقی سیاسی و جلوگیری از گسترش فرهنگ غلط تهمت و افترا به سرمایه های نظام است و با جدیت حفظ کرامت انسانی را در جامعه پیگیری خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال کشور در ادامه با اشاره به اثرات مخرب تهمت، افترا و دروغ بستن به سرمایه های انسانی، افزود: متاسفانه امروزه شاهد شکل گیری فضای بسیار مخربی علیه مدیران و سرمایه های مدیریتی کشور هستیم و همزمان با گمانه زنی دولت یازدهم برای تشکیل کابینه، فضای تخریب علیه کاندیداهای کابینه شکل گرفتهکه این موضوع بیشتر در رسانه های مجازی به چشم می آید .

وی یادآور شد: علی رغم تاکید رئیس جمهور منتخب مبنی بر پرهیز از گمانه زنی رسانه ای در خصوص کابینه، این روزها شاهد هستیم که نه تنها گمانه زنی ها متداول شده، بلکه هر روز یک لیست خیالی ترکیب کابینه منتشر و گاها افراد معرفی شده در فضای مجازی در مواردی توسط رسانه ها به جای نقد و بررسی و طرح دیدگاه های کارشناسی مورد تخریب قرار می گیرند وگویی در جهت فضا سازی و فشار بر رئیس جمهور منتخب و سهم خواهی از دولت زمینه سازی شده است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دولت ، منتخب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.