مجموعه فعالیت های "باشگاه بازیگری آو" از یکشنبه، 6 مردادماه، آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه نمایش آو، باشگاه بازیگری در خانه نمایش آو جایگاهی برای گردهمایی، اشتراک گذاری، پرورش و رشد افراد مختلف در حوزه بازیگری در عبور از زمان است. گردهمایی بازیگران و هنرآموختگان گروه نمایش آو در بستر زمان، برای آماده سازی و توانمندسازی و پرورش، با نگرشی که گروه آو به بازیگری دارد، در باشگاه بازیگری رویداد مرکزی این فراخوان است.
مرحله نخست این باشگاه در خانه نمایش آو در تیرماه 92 به مدت 8 جلسه و هر هفته دو روز، شنبه و چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 18 برگزار شد. 
ثبت نام جدید این دوره از "باشگاه بازیگری آو" در مردادماه 92 آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و همانند دوره قبلی، به مدت 8 جلسه و دو روز در هفته، شنبه ها از ساعت 14 تا 20 و چهارشنبه ها از ساعت 12:30 تا 18 است. بدن و حرکت، بیان و دیالوگ، تئوری موسیقی، سلفژ، اتود آزاد و مهارت های ویژه، عنوان های هرکدام از مجموعه فعالیت ها بوده و هریک از آن ها در زمانی مستقل و در جلساتی منظم پیگیری خواهند شد. 
با توجه به نگرش موجود در "باشگاه بازیگری آو"، برنامه تمرینات به صورت ماهانه و منعطف برای نفرات حاضر تنظیم شده اند که در گذر زمان و مشاهدات، اصلاح و تنظیم خواهند شد.
برای آگاهی بیشتر از آئین نامه "باشگاه بازیگری آو" می توانید بخش باشگاه همراهان را روی سایت گروه آو (www.avtheatre.com) مطالعه کنید. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره های خانه نمایش آو 88021646 و 09195653935 در ارتباط باشند./ي2
برچسب ها: باشگاه ، بازیگری ، آو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار