معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمایشگاه صنایع دستی ایران در کشور ترکیه با محوریت اردبیل و مشارکت فعالان این عرصه برپا می‌شود.

علیرضا دباغ عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: برگزار‌کننده این نمایشگاه تولید‌کنندگان و صنعتگران صنایع دستی استان اردبیل خواهند بود اما قرار است از کل کشور منتخبان صنایع دستی در این نمایشگاه که در کشور ترکیه برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز زمان و محل دقیق برگزاری این نمایشگاه در کشور ترکیه مشخص نشده ولی در سفری که اخیراً به این کشور داشتیم توافق کردیم تا این نمایشگاه با محوریت صنایع دستی استان اردبیل برپا شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی اردبیل نیز یادآور شد: قرار است این نمایشگاه 12 تا 16 شهریورماه به صورت سراسری در اردبیل برگزار شود اما برپایی آن مستلزم تامین اعتبار است.

عبداللهی در ادامه گفت: اگر این تامین اعتبار صورت گیرد این رویداد مهم که در طول سال یک‌بار به صورت سراسری و با حضور استان‌های مختلف اتفاق می‌افتد انجام خواهد شد که در این زمینه امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان و متولیان امر بتوانیم در موعد مقرر نمایشگاه صنایع دستی را به شکل مطلوب و آبرومند برگزار کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.