مدیرعامل باشگاه گهر درود گفت: یک شرکت برای خرید باشگاه گهر اعلام آمادگی کرده و اگر با آنها به توافق برسيم مشکلات گهر به پايان مي رسد.

حیدرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل نداشتن اسپانسر تیم گهر هنوز نتوانسته بازیکنان مدنظرش را جذب کند و قرار است یک شرکت مالکیت باشگاه را در دست بگیرد تا کمی از مشکلاتش کم شود.

مديرعامل باشگاه گهر درود ادامه داد: بعد از مذاکره با اسپانسر و نهایی شدن قرارداد، مذاکره برای جذب مربی آغاز می شود تعدادی از بازیکنان هم که قراردادشان به اتمام رسیده است به باشگاه های دیگر پیوستند.

وی تصریح کرد: وضعیت نهایی تا روز شنبه مشخص خواهد شد که به نظرم اگر شهرداری گهر از این باشگاه حمایت می کرد وضعیت به این شکل نبود.

حیدرپور افزود: در یک ماه اخیر بیش از 10 جلسه با افراد مختلف و شرکت های متعدد مذاکراتی داشتیم تمام تلاش مدیریت باشگاه گهر بر این است که شرایط را به نحوی آماده کند تا هرچه سریعتر مشکلات مالی باشگاه رفع شود.

مدیرعامل گهر درود خاطرنشان کرد: باشگاه گهر برخلاف باشگاه های دیگر که از حمایت شهرداری و دیگر ارگان ها برخوردار هستند، هيچ نهادي از آن حمایت نمي کند و دلیل بیشتر مشکلات هم همین مورد است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار