تور دوچرخه سواري کينگ هاي ليک چين ديروز با حضور رکابزنان ايراني پيگيري شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نتايج مرحله نهم اين رقابت که به مسافت 160 کيلومتر در ژانگ يي برگزار شد به شرح زير است :

1- ساشا مودولو از ايتاليا - تيم باردياني         2:08:27 ساعت
2- جاکوب کياف از آمريکا - يونايتد هلث         زمان مشابه
3- ماکسيميليانو ريچه زه از آرژانتين - لامپره   زمان مشابه     

در اين مرحله و در تيم پتروشيمي تبريز ، مهدي سهرابي در رده 19 ، حسين عسکري 32 ، مير صمد پورسيدي 39 ، قادر ميزباني 51 ، سعيد صفارزاده 54 ، امير کلاهدوز 60 و عليرضا اصغرزاده در رده 72 قرار گرفتند.

حسين عليزاده از تيم آمورويتاي اوکراين سي و هشتم شد.

از تيم آر تي اس چين تايپه نيز امير زرگري در رده 34 و وحيد غفاري 68 و رحيم امامي در رده 76 جاي گرفتند.

در رده بندي تيمي اين مرحله تيم پتروشيمي تبريز در رده 11 قرار گرفت و تيم هاي آمور ويتا در رده 16 و آر تي اس در رده 18 جاي گرفتند.در رده بندي تيمي آسيايي ها در مرحله نهم تيم پتروشيمي اول شد.

در رده بندي کلي تور دوچرخه سواري کينگ هاي ليک ميرصمد پورسيدي از پتروشيمي با زمان مجموع 35:28:46 ساعت همچنان پيراهن طلايي رکابزن پيشتاز را به تن دارد و يوگني نپوم نياچشي از قزاقستان و تيم آستانه با 52 ثانيه اختلاف دوم و دانيل فومينيخ از قزاقستان و تيم آستانه با 1:16 دقيقه اختلاف سوم هستند.رحيم امامي و حسين عليزاده نيز در رده هاي چهارم و پنجم جاي دارند.

در رده بندي مجموع بخش سلطان کوهستان نيز پورسيدي با 38 و حسين عليزاده با 31 و رحيم امامي با 24 امتياز اول تا سوم هستند.در رده بندي کلي رکابزنان آسيايي نيز پورسيدي صدرنشين است.

در رده بندي کلي تيمي پتروشيمي تبريز با زمان مجموع 106:29:59 ساعت در صدر تثبيت شد و تيم آستانه قزاقستان با 16 ثانيه اختلاف دوم است.تيم هاي آر تي اس چين تايپه و آمورويتاي اوکراين سوم و هفتم هستند.

مرحله هفتم اين تور امروز در مسير 191 کيلومتري وو وِي تا جينگ تاي در حال برگزاري است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار