فرمانده نيروي انتظامي در کردستان ولايت فقيه را زيربناي وحدت مردم ايران دانست و بيان داشت: مقام معظم رهبري به عنوان يک نيروي معنوي تاثيرگذار توانست همه فتنه ها را فيصله دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، امروز در جمع کارکنان انتظامي کردستان حضور يافت و ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات حاضران در ماه عبوديت و بندگي،  طي سخناني بيان داشت:اميدوارم خداوند توفيق خدمت به مردم را به همه ما بدهد که اين خدمت از بزرگترين عبادات است.  
 
وي در ادامه با بيان اين موضوع که اگر امنيت نباشد هيچ اقدامي انجام نخواهد شد،افزود:امنيت نعمت بزرگي است که بايد قدر آن را بدانيم،البته با نگاهي به کشورهاي همسايه و برخي ديگر از کشورهاي در حال جنگ داخلي ، وجود نعمت امنيت در ايران را بهتر درک خواهيم کرد.  
 
دکتر احمدي مقدم،وجود امنيت در کشور را حاصل خون شهدا و تدابير روشن بينانه مقام معظم رهبري دانست و در اين رابطه تصريح کرد: کشور ما عليرغم همه اعمال فشارها و براه انداختن جنگ هاي رواني از سوي دشمنان،با وجود نعمت ولايت فقيه که بر امورات اشرافيت کامل دارد،جزيره امني در منطقه مي باشد .

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد:يکي از نعمات کشور ما وحدت بين مردم است که زيربناي اين نعمت،ولايت فقيه مي باشد.درسال 88 با وجود فتنه اي که دشمن براه انداخته بود،کشور در معرض خطرقرار داشت،اما مقام معظم رهبري به عنوان يک نيروي معنوي تاثيرگذار توانست همه فتنه ها را فيصله دهد.  
 
سردار دکتر احمدي مقدم از فرقه هاي تکفيري و سلفيت به عنوان فرقه هاي گمراهي که برداشت هايي غلط از قرآن واسلام دارند یادکرد وگفت آنان با گمراهي خود چهره خشني از اسلام در سطح جهان بجا مي گذارند، و در اين رابطه بيان داشت:سلفي ها و تکفيري ها مخالف عقل،پيشرفت،علم و زندگي در جامعه مدرن فعلي بوده و خواهان ايستايي هستند،مگر با ايستايي جامعه فعلي اداره مي شود؟  
 
فرمانده نيروي انتظامي در ادامه ايران را کشوري داراي يک حکومت ديني،مردم سالارانه،عاقل،مدرن،اهل تفاهم،مخالف جنگ،موافق صلح و آشتي دانست و در ادامه تصريح کرد:کشورما با جنگ مخالف است،اما به هيچ کشوري اجازه تجاوز و حمله به خود را نمي دهد و اگر چنين باشد،قدرتمندانه در مقابل دشمنان خود مي ايستد.  
 
وي با اشاره به عمران و آباداني هايي که در شهر سنندج پس از انقلاب صورت گرفته است ،گفت:بايد خدا را به خاطر جلوه هاي زيبايي و آباداني که درسنندج وجود دارد،شکر کرد،اکنون در مقايسه شهر سنندج با سال هاي نخست بعد از انقلاب مي بينم که در اين شهر اقدامات گسترده اي انجام شده  و پيشرفت هاي چشمگيري صورت گرفته است.  
 
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه بايد مردم سالار بود، فاصله گرفتن از مردم و عدم درک خواسته هاي آنها را علت اصلي سقوط بسياري از حکومت ها دانست و در خاتمه خاطرنشان کرد: بايددر خدمت مردم قرار داشت،تدبير ، امنيت را تامين مي کند،نه باتوم و سلاح،کردستان به لطف امام زمان(عج)به يک ثبات و امنيت کلي رسيده و انقلاب به مردم اين استان نيز تعلق دارد،در اين استان دل مردم با نظام و مقام معظم رهبري است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار