با توجه به اهميت وزارت ارتباطات بايد در دولت جديد نسبت به انتخاب سكاندار اين وزارتخانه كار كارشناسي صورت گيرد و فردي براي تصدي گري آن انتخاب شود كه از توان علمي و اجرايي لازم برخوردار باشد.

محسن بيگلري عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به اينكه طي سالهاي گذشته حوزه it و مخابرات كشور عملكرد چندان مناسبي نداشته است به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه شبكه هاي ارتباطي و رفع معضلات حوزه مخابرات، عمل به وعده وعيد ها وقول هايي كه به كارگزاران مخابراتي داده شده و رفع مشكلات حوزه it از جمله اقداماتي است كه بايد در دولت جديد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

وي همچنين در خصوص انتخاب وزير ict اظهار داشت: وزارت ارتباطات يك وزارتخانه مهم بوده كه از حساسيت خاصي به لحاظ كاري برخوردار است لذا كسي بايد مديريت اين وزارتخانه را عهده دار شود كه بتواند يك پاكسازي كلي در بدنه آن انجام دهد.

وي انتخاب وزير ict را نيازمند كارشناسي دقيق دانست وخاطر نشان ساخت:در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات نقاط قوت چنداني نداشته ايم و به منظور تقويت شبكه هاي ارتباطي كاري صورت نگرفته بنابراين در دولت يازدهم تمامي مسائل اين حوزه بطور جدي بايد مورد بررسي قرار گيرد تا اقدامات لازم جهت توسعه و پيشرفت اين صنعت در كشور انجام شود./ع2

برچسب ها: ارتباطات ، شبکه ، ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.