ملی پوش بدمینتون گفت: در جلسه ای که با بدمینتون بازان مطرح اصفهان برگزار کردیم، قرار شد مشکلات به وجود آمده را در کمیته فنی حل کنیم.

امید کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تمام بدمینتون بازان در اصفهان دور هم هستند و به همه از رفاقت و حل شدن مشکلات صحبت می کنند.

ملی پوش بدمینتون اضافه کرد: مشکلات هیئت اصفهان از زمانی آغاز شد که تصمیمات کمیته فنی اجرایی نفی شد و فقط برنامه های بانوان پیش می رفت.

کرمی تأکید کرد: قرار بود طی برگزاری یک جلسه در سازمان تربیت بدنی اصفهان برای برکناری سروش اسماعیلی رأی بدهیم اما خوشبختانه رئیس هیئت قول همکاری های لازم را به ما داده و به این نتیجه رسیده که کمیته فنی تصمیمات درستی را اتخاذ می کند وما به این رویکرد وی احترام می گذاریم.

ملی پوش بدمینتون در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا جلسه ای را با معاون مدیرکل ورزش اصفهان ترتیب دادیم که بعد از سال ها تمام بدمینتون بازان مطرح اصفهان دور هم جمع شوند و همگی برای رفع مشکلات قول همکاری دادند، امیدوارم این مهم هرچه زودتر کلید بخورد تا اصفهان بار دیگر به یکی از شهرهای برتر در بدمینتون کشور بدل شود.

کرمی در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: تاکنون بازیکنان در خصوص حضور در اردوهای آماده سازی برنامه ای دریافت نکرده اند، اما من به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه می دهم و در مسابقات بین المللی بلغارستان که مهرماه برگزار می شود شرکت می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار