مقامات محلي ولايت "قندوز" افغانستان امروز از کشته شدن 4 نفر و مجروح شدن يک تن در جريان حمله افراد مسلح به ايستگاه پليسي در آن ولايت خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شين هوا، پليس افغانستان اعلام کرد صبح روز پنجشنبه و بر اثر حمله شبه نظاميان به ايست بازرسي پليس اين کشور در قندوز - مرکز استان قندوز در شمال افغانستان - چهار افسر پليس کشته شدند.
صالح محمد افسر بلندپايه پليس شهر قندوز گفت:شبه نظامياني که تعداد آنها سه يا چهار نفر بود حدود ساعت شش صبح به وقت محلي به ايست بازرسي پليس ملي افغانستان به نام سرآسياب در شمال شهر قندوز حمله کردند. در نتيجه اين حمله  چهار تن از نيروهاي پليس ملي افغانستان کشته و يک تن ديگر مجروح شد.
او گفت شبه نظاميان کمي پس از اين حمله از محل حادثه گريختند. پليس ملي افغانستان تحقيقات را در باره اين حادثه آغاز کرده است.
هنوز هيچ گروهي مسئوليت اين حمله را بر عهده نگرفته است اما شورشيان طالبان اغلب مسئوليت چنين حملاتي را بر عهده مي گيرند.
جنگجويان طالبان از اواخر ماه آوريل حملات خود را در افغانستان عليه نيروهاي دولتي و نظاميان ناتو شدت بخشيده اند.
با وجود اعلام گروه طالبان مبني بر حضور در مذاکرات صلح با آمريکا و مقامات افغانستان، حملات خشونت آميز همچنان در افغانستان ادامه دارد.
گروه طالبان به منظور برگزار مذاکرات صلح در روز 18 ماه ژوئن دفتر خود را در دوحه پايتخت قطر افتتاح کرد.اما از آن زمان تاکنون مذاکرات رسمي درباره برقراري صلح در افغانستان برگزار نشده است.








برچسب ها: افغانستان ، حمله ، مسلحانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار