ماموران انتظامی شهرستان ساری مازندران موفق شدند سارقان داخل خودرو را با 15 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ساری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساری قرار گرفت.

در این ارتباط ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان به نام "م- ع" را شناسایی کردند.

ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم، تعقیب و مراقبت از وی با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری همدستانش به نام‌های "م- ف" 35 ساله و "ر- ح" 33 ساله اعتراف کرد.

همدستان متهم در دو عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند و اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

• عملیات ویژه پلیس قائمشهر برای دستگیری عوامل شرارت

در خبر دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از شناسایی و دستگیری سه متهم به شرارت و درگیری در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.

محمدرضا قدمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری، ایجاد رعب و وحشت در یکی از سفره‌خانه‌های سنتی در جاده ساری -قائمشهر از سوی سه شرور سابقه دار موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با تشکیل تیم ویژه عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند، متهمان که با مشاهده ماموران خود را در محاصره پلیس گرفتار دیدند قصد فرار از صحنه درگیری را داشتند که با عکس‌العمل سریع ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر خاطر نشان کرد: در این عملیات پلیسی ماموران موفق شدند سه متهم به شرارت به نام‌های"رحیم-ب" 30ساله، "ایمان-چ" 28 ساله و "نیما- ک" 28 ساله را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته از سوابق متهمان مشخص شد این افراد هر کدام دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، درگیری و زورگیری و چندین مرحله سابقه محکومیت زندان هستند.

قدمی افزود: از متهمان تعدادی سلاح شکاری غیرمجاز به همراه آلات شرارت کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد.

 

• اعتراف سارقان موتورسیکلت به 12 فقره سرقت در چالوس

در سومین خبر این پایگاه خبری آمده است: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس مازندران دو سارق موتورسیکلت را با 12 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان چالوس موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند دو متهم به سرقت موتور سیکلت به نام‌های "ب- ل" و "م- د" را شناسایی و دستگیر کرده و از آنان دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف و ضبط کردند.

متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی به 12 فقره سرقت دیگر با همکاری همدست دیگر از متهمان تحت تعقیب و فراری اعتراف کردند.

ماموران پلیس در ادامه چهار متهم به مال‌خری را نیز شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.
برچسب ها: سارقان ، مازندران ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.