سرهنگ پرويز نظري پور، رييس کلانتري 127 نارمک، صبح امروز ضمن اشاره به دستگيري يک سارق کابل و سيم مخابراتي در شرق تهران، از دستگيري وي هنگام سرقت کابل هاي مخابراتي خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با افزايش شکايت شهروندان ساکن اين محدوده و مجتمع هاي واقع در آن در خصوص قطعي متناوب تلفن به اداره مخابرات منطقه و بررسي هاي انجام شده از سوي مسئولان اين اداره، مشخص شد که سارق يا سارقاني اقدام به سرقت کابل ها و سيم هاي مخابراتي آن محدوده مي کنند.
 
سرهنگ نظري پور افزود:" با مسجل شدن سرقت کابل ها، تحقيقات ماموران براي شناسايي و اقدامات آنها براي دستگيري متهم يا متهمان آغاز شده و بر همين اساس کليه نقاطي که احتمال سرقت مي رفت تحت نظر قرار گرفت تا اينکه مشخص شد يک سارق در يکي از خيابان هاي فرعي اين محدوه و جنب يک مجتمع مسکوني در حال سرقت کابل است.
 
وي ادامه داد:" بلافاصله ماموران براي دستگيري وي اقدام کرده و اين متهم را که سعي داشت از دست ماموران بگريزند، دستگير و براي بازجويي به کلانتري منتقل کردند.
 
کلانتر 127 اضافه کرد:" اين متهم که "حسين" نام داشت در کلانتري به جرايم خود اعتراف کرده و عنوان داشت تا کنون چهار بار در مناطق مختلف تهران اقدام به سرقت کابل و سيم مخابراتي کرده اما اين بار هنگام سرقت دستگير شده است.
 
گفتني است، متهم پس از اعتراف به جرايم خود به دادسراي ناحيه چهار رسالت معرفي شد در حالي که در پرونده خود شکايت اداره مخابرات را نيز همراه داشت و در بازرسي از كوله پشتي متهم ابزار آلات مربوط به قطع سيم همچون قيچي اهن بر، فاز متر، سيم لخت كن و... کشف شد./ل
برچسب ها: کلانتری ، سارق ، کابل ، سیم ، مخابراتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار