مديركل حفاظت محيط زيست استان آذربايجان شرقي، ازرهاسازی 5 رأس مارال در پارك جنگلي حفاظت شده فندقلوي اهر خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگار ان تبريز، رئيسي، در بازديد از اين پارك جنگلي گفت: براي حفاظت و جلوگيري از تخريب جنگل هاي حفاظت شده ارسباران، توسعه و ايجاد امكانات در پارك جنگلي حفاظت شده فندقلوي اهر با همكاري منابع طبيعي و آبخيزداري از اولويت هاي مهم مي باشد تا گردشگران به اين منطقه سوق داده شوند.

وي، همچنين براي حفاظت از اين پارك جنگلي از ساخت پاسگاه حفاظتي در كنار اين جنگل خبرداد و افزود: با ساخت اين پاسگاه، اين جنگل در برابر تخريت توسط مردم حفظ خواهد شد.

در اين بازديد مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان آذربايجان شرقي نيز، حفاظت از منابع طبيعي و محيط زيست را وظيفه همگاني دانست.

داودي، خاطرنشان كرد اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان در كنار اداره كل حفاظت محيط زيست استان در جهت حفاظت از عرصه هاي جنگلي و به خصوص مناطق حفاظت شده است.

در اين بازديد فرماندار شهرستان اهر نيز، با بيان اينكه يكي از ظرفيت هاي شهرستان اهر بخش گردشگري است خواستار توجه ويژه مسئولان استاني در اين زمينه شد.

صديقي، با اشاره به وجود منابع طبيعي و آثار تاريخي متعدد در شهرستان اهر خاطرنشان كرد اگر در اين زمينه ها نيز سرمايه گذاري شود نه تنها در توسعه شهرستان اهر بلكه در افزايش گردشگران نيز نقش بسزايي خواهد داشت/س

برچسب ها: رهاسازی ، مارال ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.