کارگروه مطالبات ملی هفته آینده برای بررسی آخرین وضعیت حقوقی باغ قلهک با حضور مسئولان مربوطه تشکیل جلسه خواهد داد

به‌گزارش خبرنگار پارلماني باشكاه خبرنگاران؛ بر اساس دستور اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست ‌خارجی مجلس در روزهای (یک‌شنبه ۳۰ تیر) و (سه‌شنبه ۱ مرداد) تشکیل جلسه خواهند داد.
بر این اساس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در نشست روز (یک‌شنبه۳۰ تیر) آیین‌نامه داخلی کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
همچنین طرح‌ها و لوایح ارجاعی و گزارش کارگروه‌ها کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در نشست روز (سه شنبه ۱ مرداد) بررسی می‌شود.
 
گفتني است؛ کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست ‌خارجی مجلس برای بررسی موافقتنامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی پاکستان، طرح مقابله با گروههای انحرافی و حادثه مرزی ثلاث باباجانی با حضور مسئولان  ذی‌ربط در روز (یک‌شنبه۳۰ تیر) تشکیل جلسه خواهد بود.
بر این اساس طرح الزام دولت به عمل متقابل در قبال کشورها و سازمان‌هایی که از فعالیت رسانه‌های ایرانی جلوگیری می‌کنند و مباحث مرتبط با دفاع از مقاومت اسلامی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات ذی‌ربط در نشست (یک‌شنبه ۳۰ تیر) کارگروه روابط خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
همچنین کارگروه دفاعی جهت بررسی مباحث مرتبط با نظارت بر اجرای پاکسازی مناطق آلوده به مین با حضور مقامات محترم ذی‌ربط و کارگروه مطالبات ملی برای بررسی آخرین وضعیت حقوقی باغ قلهک با حضور مسئولان ذی‌ربط در روز (سه‌شنبه ۱ مرداد) تشکیل جلسه خواهد داد./

انتهاي پيام/

برچسب ها: وضعیت ، حقوقی ، قلهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار